Home > Nederlands > Amazing Discoveries 3 – Mijn eigen Noord-Zuidlijn

Amazing Discoveries 3 – Mijn eigen Noord-Zuidlijn

De meeste mensen die mij kennen denken dat mijn keuken mijn Noord-Zuidlijn is, maar het is nog véél erger! Amazing Discoveries 3 is de derde dvd met filmpjes (die ik vroeger met vrienden gemaakt heb, uit de tijd dat auto’s nog niet kapot gingen als je ermee liep te kloten). Het maken van een dvd inclusief menu’s en audiocommentaren is een hoop werk en op een gegeven moment is de ontwikkeling van de 3e blijven liggen. Aangezien de 10-jaar-grens erg dichtbij komt en dit al erg lang bovenaan mijn todo-lijst staat ga ik er toch maar eens aan beginnen. Op deze blog kan je de ontwikkelingen volgen en als er geen ontwikkeling is dan verwacht ik dat mensen ‘duurt lang’ gaan roepen. Da’s namelijk vet irritant en dan ga ik er wel mee aan de slag om van het gezeur af te zijn. Achteraf ben ik je dan zelfs dankbaar😉

Hier vast wat foto’s om in de stemming te komen:

update 7-mei-2012:

Afgelopen zondag met Wouter weer verdergegaan en een eind gekomen. De trailer voor het geluid is af, de laatste foto’s voor de epiloog zijn uitgezocht zodat deze afgemaakt kan worden, encodingissues opgelost en de ideeën voor de menu’s kunnen nu gerealiseerd worden. Status van hopeloos in licht aan het eind van de tunnel, dus het gaat goedkomen!

Categories: Nederlands
  1. apc
    20 January 2012 at 17:52

    Eindelijk🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

