Home > hardlopen, Nederlands, triathlon > hardlopen in Oostenrijk

hardlopen in Oostenrijk

Ok, laat ik maar meteen beginnen dat het niet zo dramatisch is, maar met wat fantasie is er best wat sensatie uit te halen.
Vanmiddag dacht ik leuk een stuk je los te gaan lopen, maar nam in het bos een verkeerde afslag. Het ‘leuke’ in Oostenrijk is dat paden in het bos in eens ophouden, tsja, daar sta je dan.

Na 3 keer was ik het zo zat dat ik maar hemelsbreed door het bos ben gaan lopen. Natuurlijk niet slim, vooral niet toen ik een paar meter ongecontroleerd naar beneden gleed (video van na het glijden 😉 ):

Op de gps zag dat er zo uit

Na wat gekloot was ik eindelijk het bos uit:

Toen hoorde ik een helicopter, die kwam mij natuurlijk redden!:

  1. 15 May 2012 at 15:33

    Niiiiiiiiiiiiice. Gelukkig maar dat er een choppah kwam!

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment